Markkinointiviestinnän ykköstrendi on visuaalisuus

Studio Fotonokan syksy on jo hyvässä vauhdissa, eikä kesällä lepäilty liikoja. Heinäkuussakin oli useita mielenkiintoisia projekteja; muotia ja ruokakuvaa, still life - ja interiöörikuvauksia ympäri Suomen.

Suomi on päässyt mukaan euroalueen kasvuun. Suomen Pankin ennusteen mukaan bruttokansantuote kasvaa 2,1 % vuonna 2017. Kasvu syntyy myynnillä, myynti rakentuu markkinoinnilla. Kasvunäkymien paraneminen tukee investointeja markkinointiin, joka on visuaalisempaa kuin koskaan aiemmin.

European Communication Monitor 2017:n mukaan viestinnän ykköstrendiksi nousee kyselyn perusteella juuri visuaalisuus, eli kuvallinen viestintä. Sanat yksin eivät riitä, tarvitaan ammattimaisesti tuotettuja kuvia. 

Me teemme kuvasi!