Adjektiiveista lisäarvoa markkinoinnin arkipäivään

SFN©_JarnefeltJustus_img0174.jpg

Mistä markkinointiviestinnän ammattilaisen arkipäivän arvo muodostuu? Adjektiiveistako?

Joustavuus on monipuolinen sana, joka kuvaa sekä ammattilaisten toimintaa, että tilojen muunneltavuutta erilaisiin tilanteisiin ja tarpeisiin. Mainoskuvan tuotannossa osaaminen ja kyky reagoida muuttuviin tarpeisiin on asiakaspalvelua parhaimmillaan, joustavuutta.

Kustannustehokkuus on tämän päivän palvottu ja paljon puhuttu perusarvo. Kun yhdestä osoitteesta saa kaikki kuvatuotannon osaajat tuottajasta kuvaajaan, malleista meikkaajaan, ollaan oikeilla jäljillä. Säästyy aikaa, rahaa ja kenties muutamat hyvät hermot.

Luovuus. Kun kuvan tekijä osaa asiansa, on kaikki mahdollista. Kun kuvan ammattilainen on kokenut ja koulunsa käynyt, saa asiakas tarvetta vastaavaa palvelua. Osaaminen ja kokemus antavat luovuudelle mahdollisuuden kukoistaa.

Mietitään markkinointiviestinnän arkea, miten voisimme tuottaa laadukasta ja luovaa sisältöä, vahvaa ja vaikuttavaa asiakaskokemusta - yhdessä!